Sorry, no content related to "33" was found

Please try to change other keywords or reach out to us via the help button

A KAPOTT TERMÉK SÉRÜLT
A KAPOTT TERMÉK SÉRÜLT

Ha a kapott termék szállítás közben megsérült, kérjük, a csomag átvétele után haladéktalanul értesítsen róla minket.
Az okozott kellemetlenségért elnézést kérünk, a panaszát elsőbbséggel fogjuk kezelni. Küldje el a következőket az info@pinkmintlove.hu e-mail címre:

- Fénykép/videó a termékről, amelyen jól látható a sérülés helye (a sérülés leírásával együtt)

- Rendelés száma 

Az e-mail tárgyába írja be, hogy TERMÉKCSERE és írja mellé a termék nevét.

Amennyiben nem működő/sérült terméket kapott, kérjük ne küldje vissza.


Ez választ adott a kérdéseire?

Thank you for your feedback

A KAPOTT TERMÉK NEM MŰKÖDIK
NEM KAPTAM MEG AZ ÖSSZES RENDELT TERMÉKET VAGY TÉVES TERMÉKEKET KAPTAM
You have successfully subscribed!