Sorry, no content related to "33" was found

Please try to change other keywords or reach out to us via the help button

REKLAMÁCIÓ
REKLAMÁCIÓ
A KAPOTT TERMÉK SÉRÜLT
Ha a kapott termék szállítás közben megsérült, kérjük, a csomag átvétele után haladéktalanul értesítsen róla minket.Az okozott kellemetlenségért elnézést kérünk, a panaszát elsőbbséggel fogjuk kezelni. Küldje el a következőket az info@pinkmintlove.hu e-mail címre:- Fénykép/videó a termékről, amelyen jól látható a sérülés helye (a sérülés leírásával együtt)- Rendelés száma Az e-mail tárgyába írja be, hogy TERMÉKCSERE és írja mellé a termék nevét.Amennyiben nem működő/sérült terméket kapott, kérjük ne küldje vissza.
A KAPOTT TERMÉK NEM MŰKÖDIK
Ha a kapott termék nem működik, kérjük, a csomag átvétele után haladéktalanul értesítsen róla minket.Az okozott kellemetlenségért elnézést kérünk, a panaszát elsőbbséggel fogjuk kezelni. Küldje el a következőket az info@pinkmintlove.hu e-mail címre:-    Fénykép/videó a termékről, amelyen jól látható a sérülés helye (a sérülés leírásával együtt)-    Rendelés számaAz e-mail tárgyába írja be, hogy TERMÉKCSERE és írja mellé a termék nevét.Amennyiben nem működő/sérült terméket kapott, kérjük ne küldje vissza.
NEM KAPTAM MEG AZ ÖSSZES RENDELT TERMÉKET VAGY TÉVES TERMÉKEKET KAPTAM
Ha nem kapta meg az összes megrendelt terméket, vagy nem a rendelt termékeket kapta meg, kérjük, a csomag átvétele után haladéktalanul értesítsen róla minket. Küldjön e-mailt az info@pinkmintlove.hu e-mail címre a hiányzó/téves termékekről a rendelési számmal együtt. Az okozott kellemetlenségért elnézést kérünk, a panaszát elsőbbséggel fogjuk kezelni.
You have successfully subscribed!